Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένοι μας συγραφείς μας γράφουν... Λίνα Μουσιώνη


"Το σχολείο σας το καμαρώνω πάντα. Με κάνει να αισιοδοξώ. Γιατί είναι ένα σχολείο ανοιχτό και φιλόξενο. Μια αγκαλιά για όσους διαβαίνουν το κατώφλι του. Και είμαι πολύ τυχερή που την έχω νιώσει.
Όπως είναι ανοιχτή η πόρτα του σχολείου σας σε όμορφες δράσεις, ιδέες και βιβλία, εύχομαι  να κρατάτε ανοιχτή  και την πόρτα της καρδιάς και του νου σας.
Ξέρετε και τον τρόπο και τον δρόμο. Οδηγεί πάντα μια βιβλιοθήκη, σαν αυτή που έχετε στο σχολείο σας. Αυτή που φροντίζουν οι δάσκαλοι και οι γονείς σας να μεγαλώνει. Εκεί θα βρείτε όλα τα μυστικά για την αληθινή ευτυχία που σας αξίζει! 
Εγώ θα είμαι κοντά σας με την αγάπη  και τα βιβλία μου.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τις όμορφες συνεργασίες μας, το κέφι και τον ενθουσιασμό σας!
 
Λίνα Μουσιώνη
συγγραφέας"
 


Η Λίνα Μουσιώνη γεννήθηκε το 1967 στη Λάρισα. Σπούδασε Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ειδικεύτηκε στη μελέτη του Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού και απέκτησε διδακτορικό τίτλο στο ίδιο πανεπιστήμιο. Από το 1991 έως το 2009 εργάστηκε ως επιμελήτρια σε μουσείο, έχοντας παράλληλα την ευθύνη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του. Έχει επιμεληθεί και εκπονήσει πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα για τον νεοελληνικό πολιτισμό (τέχνες, τεχνικές, εθιμικός κύκλος), φορητό εκπαιδευτικό υλικό (μουσειοσκευές και φακέλους δραστηριοτήτων) και εκπαιδευτικές εκδόσεις. Είναι οργανωτικό στέλεχος της Νουτοπίας (μη κερδοσκοπικού φορέα για την αισθητική και συναισθηματική καλλιέργεια των παιδιών) και μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου