Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Νέο «Θερινό εργαστήρι» εκπαιδευτικής ρομποτικής



Η εργαστηριακή μονάδα LTME: Μαθησιακές Τεχνολογίες και Μαθηματική Εκπαίδευση στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, και το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβαλλοντικών Σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του ΠΘ, στηρίζοντας ενέργειες που προωθούν την πρόσβαση σε ιδέες της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των επιστημών, και, ταυτόχρονα, με την αρωγή του Σωφρονιστικού Ιδρύματος Κασσαβέτειας, διοργανώνει θερινό εργαστήρι μεταξύ 23 Ιουνίου και 23 Ιουλίου 2015.                                                                                               
Αντικείμενο του θερινού εργαστηρίου είναι ένα πρόγραμμα ψυχαγωγίας και γνώσης, με θέμα: «Θέτω ένα Ρομπότ σε Αποστολή». Το θερινό εργαστήριο, συνολικής διάρκειας 18 ωρών, προσφέρεται κατά προτεραιότητα  στα παιδιά των υπαλλήλων και των σπουδαστών του ΠΘ, ηλικίας 10-16 ετών. Εφόσον θα υπάρξουν κενές θέσεις θα συμπληρωθούν με παιδιά από την τοπική κοινωνία του Βόλου. Ο τελικός αριθμός των παιδιών που θα συμμετάσχουν θα ανέλθει στα δεκαπέντε (15).
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επιτόπια άσκηση των παιδιών με στόχο την εξάσκησή τους για συμμετοχή σε ένα εσωτερικό πρωτάθλημα ρομποτικής τύπου FLL*. Οι δραστηριότητες θα γίνονται κατά́ τις πρωινές ώρες 10.00-12.00 π.μ. δύο φορές την εβδομάδα από την προπονήτρια της ομάδας των Kassaveteians, κ.Τσαγγαρή Αποστολία, κάτοχο Μεταπτυχιακού στις Νέες Τεχνολογίες (ΔιΧηΝετ).
Πρόγραμμα, πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής robotcamp.webnode.gr
Επικοινωνία κ. Τσαγγαρή Αποστολία Τηλ.:6974168178, καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων 22/6/2015 .
*Το FLL είναι ένας διαγωνισμός ρομποτικής για παιδιά που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο «Ίδρυμα Επιστημών και Τεχνολογίας» Νόησις της Θεσσαλονίκης, με υπεύθυνη ομάδα υλοποίησης την ομάδα eduact. Φέτος υλοποιήθηκε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα  και οι kassaveteians διακρίθηκαν με το 1ο βραβείο «Επαγγελματισμού» και τη 10η θέση σε γενική κατάταξη σε όλα  τα μέρη του διαγωνισμού FLL  ανάμεσα σε 52 ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου