Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Μαρία Αρφέ: Να πιστεύετε στον εαυτό σας και να τολμάτε!


Μια πραγματικά χρήσιμη συμβουλή μας δίνει με δικό της σημείωμα, μία ακόμη αγαπητή μας συγγραφέας, η κα Μαρία Αρφέ, τονίζοντας ότι τα παιδιά μας, οι μαθητές του 21ου Δ.Σ. Βόλου, όπως και όλα βέβαια τα παιδιά, να πιστέψουν στον εαυτό τους και να τολμήσουν... 
"Για μένα το να γράφω υπήρξε πάντα ενας τρόπος επικοινωνίας και έκφρασης των συναισθημάτων μου και για χρόνια θεωρούσα αυτο το μέσο επικοινωνίας πιο εύκολο συγκριτικά με το λόγο. Το χαρτί δεν σε κρίνει, δεν σε συμπαθεί και ουτε προσπαθεί να σε κατανοήσει. Είναι ενας τίμιος καθρέπτης της ψυχής σου.Όλα άρχισαν ετσι απλά, γράφοντας γράμματα, σκέψεις, μεταμορφώνοντας τα πιο βαθειά  συναισθήματα σε λέξεις. Μετέπειτα είχα την τύχη να έχω ενα καθηγητή που μας παρότρυνε να γράφουμε ποιήματα, διηγήματα και δειλά δειλά του έδειξα τα χειρόγραφα μου. 
Ο καθηγητής συγχάρηκε μαζι μου και μου είπε να συνεχίσω μα πανω απ ολα  να πιστεύω πάντα στον εαυτό μου. Αυτή είναι η συμβουλή μου για εσάς...να πιστεύετε πάντα στον εαυτό σας και να τολμάτε...τολμήστε!"

                                                              Η Μαρία Αρφέ 
  Η Μαρία Αρφέ γεννήθηκε στη Νάπολη της Ιταλίας. Ζεί και κατοικεί στην Ελλάδα στο Βόλο απο το 1981. Ολα αυτά τα χρόνια είχε έντονη δραστηριότητα στους κοινωνικούς, πολιτιστικούς και πολιτικούς τομείς. Από το 1987 ως το 2010 συνεργάστηκε με το Επ. Ιταλικό Υποπροξενείο στο Βόλο ενώ διατέλεσε Επίτιμος Υποπρόξενος της Ιταλίας στο Βόλο.Συμμετείχε και διακρίθηκε σε διεθνείς ποιητικούς διαγωνισμούς.
Για τη λογοτεχνική της δραστηριότητα έχει εισπράξει διάφορα Βραβεία ανάμεσα τους το 1ο Βραβείο Moscardelli στο Capestrano, Mario Barale στο Vercelli, Francesco De Micheli a Cesa κ ά. Είναι Ακαδημαικός εκπρόσωπος του Πολιτιστικού Κέντρου Cioacchino Belli της Ρώμης καθώς και μέλος Επιτροπής αξιολόγησης λογοτεχνικών διαγωνισμών. Πήρε μέρος σαν αναγνώστρια σε ποιητικές βραδιές, παρουσιάσεις λογοτεχνικών έργων, ποιητικών συλλογών, λογοτεχνικών διαγωνισμών.
Ιδρυτικό Μέλος και Πρόεδρος της Α.Μ.Κ. Εταιρίας ΔΙΟΤΙΜΑ και ΜΟΥΣΕΣ στο Βόλο.
Δημοσίευσε ποιητικές συλλογές κ.α.

Δείτε βιβλία της: http://www.irabooks.gr/?q=node/84 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου