Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Ο ηθοποιός Γ. Παρτσαλάκης απευθύνεται στους μαθητές μας!!!


      Τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο blog του σχολείου μας, τον γνωστό και αγαπημένο ηθοποιό, κ. Γιώργο Παρτσαλάκη, έχουμε αυτή τη φορά, με την ευκαιρία της πρόσφατης επίσκεψής του στο Βόλο.
      Διαβάστε τι μας είπε: 
      Κύριε Γ. Παρτσαλάκη, είστε απ΄ τους αγαπημένους ηθοποιούς που έχουν περάσει από θέατρο και  τηλεόραση χρόνια τώρα, αφήνοντας το προσωπικό σας στίγμα.  Τι άλλο θέλετε να κάνετε; 

Κάνω θέατρο 40 χρόνια και πιστεύω ότι το κάνω τίμια . Θέλω να συνεχίζω όσο έχω την υγεία μου να κάνω θέατρο καταθέτοντας από σκηνής το μυαλό μου , την ψυχή μου και τον κόπο μου γιατί αυτό με λυτρώνει και θέλω να πιστεύω ότι λυτρώνει και τους θεατές.
Θα θέλαμε κ. Παρτσαλάκη, μια αφιέρωση για τους μαθητές και γονείς του σχολείου μας, του 21ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, που κόντρα στις δυσκολίες των καιρών, εξακολουθούν και αφιερώνουν χρόνο για διάβασμα, τα θεατρικά εργαστήρια, τις πολιτιστικές δράσεις με την ευθύνη των δασκάλων, αλλά και την παρακολούθηση διαφόρων παραστάσεων. 
Συγχαρητήρια για ότι κάνετε και με
 χαρά θα παραβρεθώ κοντά σας κάποια στιγμή, όταν το επιτρέψει το πρόγραμμα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου